Tyrnävän JHL toivottaa jäsenilleen antoisia koulutushetkiä vuodelle 2018.

Ammatilliset opintopäivät ovat jäsenkoulutusta - ammatillista täydennyskoulutusta. Tällaisen koulutuksen sisältö vastaa työn kehittämisen haasteita.

Opintopäiviltä liitto ei maksa ansionmenetyksiä eikä päivärahoja. Ammatilliset opintopäivät ovat rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen.  Liitto perii kiinteänä hintana opintopäiviltä osallistumismaksuna 50 euroa / päivä. Osallitumismaksun voi halutessaan maksaa myös työnantaja. JHL:n opiskelijajäseniltä ja työttömiltä maksua ei peritä.

Jäsenilleen liitto maksaa matkat ja täyshoidon.

Ennen opintopäiville hakeutumista on selvitettävä osallistumismaksun maksaja ja merkittävä se kurssihakemukseen.

HUOM!  Aina kun hakuedut liiton järjestämään koulutukseen  ilmoita siitä sähköpostitse tai puhelimella yhdistyksen opintosihteerille seija.vaisanen(at)tyrnava.fi tai puh. 050- 5934227. Yhdistyksen hallituksen tulee hyväksyä kaikki koulutus/kurssihakemukset.

Työelämän verkko-opisto

on SAK:n, sen jäsenliittojen, ammattiyhdistysliikkeen opistojen sekä TSL:n ja KSL:n opintokeskusten yhteinen sisäänkäynti työelämän verkko-opiskelun maailmaan; verkkokursseihin ja verkkotuettuihin opintoihin.

Opiskele verkossa !

TSL:n koulutus

Lisäksi JHL:n jäsenillä on mahdollisuus osallistua Työväensivistysliiton järjestämiin koulutuksiin. TSL:n koulutustarjontaa löydät täältä.

Terveisin:
Seija Väisänen