JHL:n koulutuskalenterin koulutuksiin voit tututstua ja ilmoittautua tästä.

Ammatilliset opintopäivät ovat jäsenkoulutusta - ammatillista täydennyskoulutusta. Tällaisen koulutuksen sisältö vastaa työn kehittämisen haasteita.

Opintopäiviltä liitto ei maksa ansionmenetyksiä eikä päivärahoja. Ammatilliset opintopäivät ovat rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen.  Liitto perii kiinteänä hintana opintopäiviltä osallistumismaksuna.  Osallitumismaksun voi halutessaan maksaa myös työnantaja. JHL:n opiskelijajäseniltä ja työttömiltä maksua ei peritä.

Jäsenilleen liitto maksaa matkat ja täyshoidon.

Ennen opintopäiville hakeutumista sinun tulee  kysyä lupa omalta yhdistykseltä, koska opintopäivät ovat maksullisia.

Työelämän verkko-opisto

on SAK:n, sen jäsenliittojen, ammattiyhdistysliikkeen opistojen sekä TSL:n ja KSL:n opintokeskusten yhteinen sisäänkäynti työelämän verkko-opiskelun maailmaan; verkkokursseihin ja verkkotuettuihin opintoihin.

Opiskele verkossa !

TSL:n koulutus

Lisäksi JHL:n jäsenillä on mahdollisuus osallistua Työväensivistysliiton järjestämiin koulutuksiin. TSL:n koulutustarjontaa löydät täältä.

Terveisin:
Seija Väisänen