Työsuojeluvaltuutettu

Työsuojeluvaltuutettu Seija Väisänen 1.1.2022-31.12-2025.

Edustettavat; kunnan henkilöstö pois lukien opettajat  ja koululla toimivat varhaiskasvatuksen opettajat. Lisäksi toimin  1. varavaltuutetun varana.

Muut työsuojelutoimijat:

1. Varavaltuutettu Marko Oinas, opettaja (JUKO) koulun opettajat ja koululla toimivat varhaiskasvatusopettajat.

2. Varavaltuutettu Teija Mikkonen, palvelusihteeri (Jyty) toimii varsinaisen varalla.

Työpaikkasi työsuojeluvaltuutetun puoleen voit kääntyä, jos tarvitset opastusta esimerkiksi fyysiseen tai henkiseen työhyvinvointiin, ergonomiaan, koneturvallisuuteen tai kemikaaleihin liittyvissä kysymyksissä.

Työsuojeluvaltuutetun toimipiste sijaitsee Tyrnävän kunnantalolla ja osin myös etänä.

Seija on tavattavissa seuraavasti joko puhelimella, s-postilla tai paikan päällä:

puh. 050- 593 4227 tai  seija.vaisanen(at)tyrnava.fi tai kunnantalolla seuraavasti:

Parillisella viikolla torstaisin  ja perjantaisin 7.00-15.00 .

Parittomalla viikolla  tiistaisin klo 7.00-15.00.

Sovi tapaamisesta puhelimella tai sähköpostilla.