Jäsenedut ja vakuutusturva

Yhdistyksen omat jäsenedut

Tyrnävän JHL ry 571 jäsenenä olet myös oikeutettu alla oleviin jäsenetuihin. Näyttämällä kassalla jäsenkorttiasi saat alennuksen.

Keilahalli Boulis JHL:n jäsenet saavat keilata hintaan 17 €/h tai 30 €/2 h, hohtokeilaus hintaan 25 €/h. Muista ottaa jäsenkorttisi mukaan ja alennuksen saat näyttäessäsi korttiasi kassalla.

Pikku Riikka Limingassa tarjoaa alennusta - 20 % ostoista.

Kempeleen työväentalon Tanssilippu 15 € + 1 € narikkamaksu.

Salon Saxiina Tyrnävällä tarjoaa  alennusta kosmetologipalveluista - 10 %

HeVi  Hierontapalvelu Tyrnävällä tarjoaa alennusta kaikista palveluista -10%

Lesosen Marjalla  Limingassa tarjoaa jalkahoito  52,00 € / jäsen.

Vanhatien ravintola Tyrnävällä tarjoaa alennusta ruokatuotteista -5%.

Alppilan katsastus Oy määräaikaiskatsastus jäsenille  sis. päästömittauksen 40 €.

Limingan ja Tyrnävän apteekki, -10 % apteekkikosmetiikkasarjoista. Koskee normaalihintaisia tuotteita

Suomen Tivoli, Kempele -5 % normaalihintaisesta rannekkeesta (ei avustajarannekkeesta)

Kukkakauppa ja hautauspalvelu Rosea -15 % kukista, sisustus/lahjatavaroista

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäsenkesi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

Liiton jäsenedut

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

JHL liittona tarjoaa jäsenilleen hyviä jäsenetuja.  Jäsenetuja on mm. polttoaineista, risteilyistä, vakuutuksista ja paljon muusta.

Hyödynnä liiton sinulle tarjoamat palvelut ja edut! Tutustu niihin täältä.

JHL SHOP

JHL-Shopissa suosimme kotimaisia ja eettisesti valmistettuja tuotteita. Osana tavoitteellista ympäristötyötämme painotamme myös tuotteiden ekologisuutta. Yhteistyökumppanimme Innoflame on hiilineutraali yritys, joka on sitoutunut pienentämään ilmastovaikutuksiaan.

Kaikkien toimitusten kiinteä toimitus- ja kuljetusmaksu on 7,00 euroa.

Jäsenten JHL-SHOPista voit tilata itsellesi tai lahjaksi liiton tunnuksilla merkittyjä tuotteita. Yhdistyksille tarkoitetusta verkkokaupasta löytyy laajempi valikoima myös tapahtuma-, näkyvyys-, ja lahjatuotteita. Suoraan yhdistysten JHL-SHOPiin pääset tästä linkistä https://go.innoflame.fi/gokeep/jhl/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Klikkaa kuvaa niin pääset ostoksille!

Vakuututurva

Kuvasta pääset Taskuturvan sivuille
JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Voit tehdä korvaushakemuksen sähköisesti Turvan JHL:n jäseille suunnatussa palvelussa. Palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla. tunnistautumisessa tarvitset myös jäsennumeroasi.