Jäsenasiainhoitajan terveiset

Liiton jäsenmaksu vuonna 2024 on yhteensä 1 %.

Jäsenmaksu maksetaan kaikesta ansiotulosta.

Jäsenmaksukatto

JHL on ottanut käyttöön jäsenmaksukaton vuoden 2022 alusta lähtien. Jäsenmaksukatto on 600 € vuodessa.

Jäsenmaksu tulee maksaa normaalisti, vaikka jäsenmaksujen yhteenlaskettu summa ylittäisi jäsenmaksukaton. JHL palauttaa jäsenelle jäsenmaksukaton ylittävän summan seuraavan vuoden aikana.

Jäsenmaksuviitteet lähetetään automaattisest jäsenille tammikuussa Mikäli et jostain syystä saanut sitä voit sen  voivat tilata  jäsenpalveluyksiköstä.

Itsemaksava jäsen

Jäsenmaksulaskurilla voit laskea, mikä on jäsenmaksusi.

Jäsenmaksuvapautus

Olet oikeutettu jäsenmaksuvapautukseen, jos sinulla ei ole ansiotuloja. Muista ilmoittaa vapautuksestasi jäsenasioiden hoitajalle tai suoraan liittoon.

Ilmoita jäsenmaksuvapautuksesta omaJHL:ssä  tai ota yhteys jäsenpalveluyksikköön. Merkitse ilmoitukseen maksuvapautuksen peruste ja vapautusaika.

Pidä jäsenyydestäsi huolta. Käy päivittämässä omat jäsentietosi JHL:n Jäsenpalvelun sivulla ja näin varmistat itse oikeat tiedot. Sitä kautta voit tehdä myös muutoksia omiin tietoihisi, ilmoittaa mm. maksuvaputesi, tilata pankkiviitesiirtoja, joilla voit maksaa itse jäsenmaksusi ym.

Pääset lukemaan enemmän jäsenmaksuista  täältä.

Voit ilmoittaa myös Seijalle jäsenyyttäsi koskevat muutokset.

Seija Väisänen
seija.vaisanen(at)tyrnava.fi