Hyvää ja aurinkoista kevättä kaikille jäsenille!

Tervetuloa Tyrnävän JHL ry  571 yhdistyksen kotisivuille

Löydät meidät myös Facebookista

Yhdistyksen tavoite

Tyrnävän JHL ry os 571 on jäseniään varten. Yhdistyksessä toimii hallitus, joka yhdessä pääluottamusmiehen kanssa huolehtii yhdistyksen kaikkien jäsenten edunvalvonnasta työelämässä.

Lisäksi yhdistys tarjoaa jäsenilleen yhteisiä vapaa-ajan tapahtumia sekä alueellisia jäsenetuja.

Yhdistyksellä on omien kotisivujen lisäksi  myös Facebook-sivut.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

• * •. ❥
Sanat ovat vain sanoja,
ajatukset ajatuksia.
Teot ovat niitä, joilla
saavutetaan päämääriä.
-Lena Girs-

Kunta alan palkankorotukset 2023-2024

Vuonna 2023 kunta- ja hyvinvointialan kaikilla sopimusaloilla yleiskorotus nostaa palkkoja aiemmin sovittujen korotusten lisäksi 1. kesäkuuta 0,70 prosenttia. Paikallisesti sovittavaksi tulee 0,30 prosenttia. Yleiskorotus on siis 2,2 %.

Kesäkuun lopussa kunta- ja hyvinvointialalla maksetaan 467 euron kertaerä, sekä Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen liitteen 5 piirissä olevat saavat lisäksi 120 euroa. (Liite 5 Varhaiskasvatuksen henkilöstö sekä eräät koulun ammatti- ja peruspalvelutehtävät)

Vuonna 2024 yleiskorotus nostaa palkkoja 1. kesäkuuta 0,77 prosenttia. Paikallinen järjestelyerä on 0,33 prosenttia. Yleiskorotus on siis 2,27 %.

Ota yhteyttä liiton jäsenpalveluun.

OmaJHL on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta. OmaJHL:n kautta pääset myös jäsen- ja aktiivisivuille. Jäsenpalvelu 24h on poistunut käytöstä, omaJHL korvaa sen. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat eivät omaJHL:ään käy.

Tästä pääset kirjautumaan OmaJHL:ään
Tästä pääset lukemaan uusimman Motiivin